onsdag 4 januari 2023

Ett tecken på liv

Det var mycket länge sedan jag skrev ett ord här. Hösten blev ur fiskesynvinkel katastrofal då jag helt enkelt inte har fiskat alls sedan september. En segdragen sjukperiod som kröntes med en lunginflammation gjorde att jag fick ställa in det planerade Öresundsfisket vilket var förbannat trist. Förvisso hade mina fiskekompanjoner ett väldigt mediokert pass men allt handlar som bekant inte om att fånga fisk. Utöver det har det varit mycket att göra på jobb och privat så fisket har därför fått stå åt sidan. Jag ska se till att skriva någon form av sammanfattning för året 2022 och framförallt ta mig ut på ett pass snart.

4 kommentarer:

  1. Blev ingen båttur heller. Jag var ju knappt ute själv. Får se om vi kan få till det detta år?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut! 2022 gav inte en enda ny art för mig. Måste få ändring på det detta år.

      Radera
  2. Ett nytt. oskrivet, fiskeår ligger framför oss. Möjligheterna är fantastiska!

    SvaraRadera