torsdag 29 augusti 2024

Vem läser?

En fråga som jag tänker på ibland då jag sneglar på statistiken för bloggen är den om vem det är som läser inläggen? Ett fåtal (snarare en duo) har jag koll på. Den flitiga och läsvärda bloggaren Herman (rekommenderar att besöka hans blogg) samt Orup-fanatikern och artfiskefadern Patrik (även här rekommenderas bloggbesök, men missa inte heller 50-klubben). Men vilka är de andra? Några porrbotar lär det inte vara då jag tack och lov slipper kommentarer innehållandes inviter av suspekta slag.

7 kommentarer:

  1. Det är en fråga som även jag ställer mig. Bortsett från några av mina fiskekompisar och en handfull läsare som återkommande kommenterar inlägg vet jag mycket litet. Och vad är det som gör att Singapore ligger så högt på listan över sk sidvisningar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. En lustig detalj är att jag ser att detta inlägg fått fler visningar än vad som brukar vara fallet, men än så länge ingen som passat på att säga hej. :)

      Radera
  2. Hur som helst så är det - att blogga - litet som att ställa sig på en låda i hörnet av ett torg - eller en park - och lägga ut texten. De flesta avfärdar en som någon slags galning, några lyssnar och ett fåtal fattar.

    SvaraRadera
  3. Min erfarenhet - statistiskt belagd - är att det alltid kommer en dipp i september och sedan brukar intresset peaka igen i januari-fenruari.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte vem du snackar om som Orup-fanatiker men jag tänkte bara slå ett slag för den här låten helt appropå: https://www.youtube.com/watch?v=k--rDYm79jE

    SvaraRadera